نقد و بررسی Autel MaxiSys MS906BT Automotive Diagnostic Tool 2020
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel MaxiSys MS906BT ابزار تشخیصی است که اسکن OBD همان و قابلیت های تست به عنوان Autel MaxiSys MS906 اسکنر تشخیصی. این دو اسکنر تشخیصی حرفه ای خودرو می توانند کدهای خطا را بخوانند و پاک کنند ، داده های زنده را بخوانند ، کدگذاری ECU ، آزمایش های محرک و سازگاری را انجام دهند. بعلاوه ، تفاوت بین آنها دشوار است زیرا آنها از لحاظ ظاهری ظاهری مشابه دارند.

با وجود شباهت زیاد ، Autel MS906BT دارای برخی از ویژگی ها و ویژگی های اضافی است که MS906 ندارد. برای مثال شما MS906BT می تواند با استفاده از VCI به سیستم OBD خودرو متصل شود ، در حالی که MS906 نمی تواند. علاوه بر این ، کد خوان MS906 از افزودنیهای دوربین بازرسی دیجیتال و اسیلوسکوپ پشتیبانی می کند ، در حالی که MS906 از آنها پشتیبانی نمی کند.

حتی اگر ابزار اسکن MS906BT عملکردهای مشابه Autel MaxiSys MS908 را داشته باشد ، حمل و نقل و استفاده از آن کاملاً کوچکتر و راحت تر است.

نقد و بررسی Autel MaxiSys MS906BT Automotive Diagnostic Tool 2020

فقط آشنایی کلی با Autel MS906BT به دور از شناخت کامل آن است ، بنابراین در قسمت زیر می توانیم شرح کامل آن را از Nine Aspects بررسی کنیم .

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

این یکی از گسترده ترین ابزارهای اسکن اتومبیل است که تا به حال با آن روبرو خواهید شد. این خودرو دارای پوشش استثنایی وسایل نقلیه با بیش از 80 مدل داخلی و اروپایی و آسیایی ساخت و مدل است.

2. صفحه نمایش بزرگ

از یک صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی بهره می برد که کار با آن آسان است. فقط احساس خواهید کرد که از یک تبلت معمولی استفاده می کنید. صفحه نمایش نه تنها بزرگ است بلکه دارای رزولوشن 1024 76 768 است. این بدان معنی است که در همه شرایط نوری نتایج روشنی خواهید گرفت.

3. رابط کاربر بصری

دسترسی به آیکون های روی صفحه لمسی آسان است و به راحتی با لمس عملکرد مورد نظر خود به سرعت پاسخ می دهند. علاوه بر این ، دارای یک منوی چند زبانه است که زبان آموزان مختلف را آسان می کند.

4. پردازنده سریع

با سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته ای سریع ، این یک اسکنر مناسب برای تعمیرگاه های بزرگ گاراژ و تعمیر اتومبیل است. از پردازنده 6 هسته ای قدرتمند Exynos 5260 استفاده می کند که بسیار سریع است.

5. طیف گسترده ای از توابع

این یک ابزار اسکن شگفت انگیز برای تکنسین ها و مکانیک هایی است که به دنبال یک کد خوان پیشرفته هستند که می تواند توابع اساسی ، عملکردهای پیشرفته و توابع ویژه را انجام دهد. برخی از توابع آن شامل کدهای خطای خواندن / پاک کردن ، داده های زنده ، تنظیم مجدد روغن ، کدگذاری ECU ، سرویس DPF ، EPB ، BMS ، تطبیق و بسیاری موارد دیگر است.

6. پشتیبانی پیشرفته

دلیل دیگر اینکه این ابزار اسکن سایر اسکنرهای سطح بالای بازار را شکست می دهد این است که از پشتیبانی همه جانبه برخوردار می شوید. اتصال Wi-Fi به کاربر اجازه می دهد تا با سایر تکنسین ها ارتباط برقرار کند یا تعمیرات و نکات تأیید شده را به صورت آنلاین بررسی کند. و اگر می خواهید مستقیماً با سازنده تماس بگیرید ، می توانید از ویژگی ثبت اطلاعات تعاملی استفاده کنید.

7. باتری لیتیوم-پلیمر قابل شارژ داخلی

این یک ابزار اسکن قدرتمند است که باتری خود را دارد. باتری لیتیوم-پلیمر 10 ، 0000 میلی آمپری 3.7v داخلی دو برابر ابزار اسکن MS906 است. 14 ساعت استفاده مداوم و بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می کند.

8. جمع و جور و قابل حمل

با ابعاد 25.6 x 16.7 x 7.4 اینچ ، MS907BT یک باتری بسیار جمع و جور و راحت برای حمل یا استفاده است. همچنین وزن آن 19.25 است که در مقایسه با سایر اسکنرهای این رده کاملاً سبک است.

9. ضمانت یک ساله

سازنده همچنین با 12 ماه ضمانت به کاربر پیشنهاد می دهد. این به خریدار اطمینان می دهد که کالای با کیفیتی را دریافت می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل ، در بازگشت اسکنر آزاد است.

حتی اگر Autel MS906BT یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان از آن صرف کرده اند ، بازهم دارای معایبی است. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر دو معایب وجود دارد:

1. به روز رسانی محدود. یکی از چالش های استفاده از این ابزار اسکن این است که شما باید پس از یک سال هزینه به روزرسانی ها را پرداخت کنید. این با توجه به قیمت اولیه و کیفیت ابزار اسکن بسیار ناامید کننده است. این می توانست یک به روزرسانی مادام العمر باشد.

2. مشکلات سازگاری با تیم پشتیبانی Autel در تماس باشید و ببینید آیا کد خوان با ساخت و مدل خودروی شما سازگار است یا خیر.

به طور خلاصه:

Autel MS906BT گزینه ای ایده آل برای کسانی است که در جستجوی یک ابزار اسکن پیشرفته تر با قیمت فوق العاده هستند. این نه تنها می تواند اساسی ترین توابع را انجام دهد ، بلکه تعدادی از توابع پیشرفته مانند کدگذاری ECU و ثبت اطلاعات را نیز انجام می دهد. این باعث می شود که این کار برای مکانیک های حرفه ای و همچنین یک DIYer که مدل های مختلف اتومبیل را اداره می کند و همچنین می تواند به آنها کمک کند تا با مشکلات کوچک اتومبیل خود کنار بیایند و صرفه جویی زیادی در وقت و زمان داشته باشد ، مناسب باشد.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: